Não Sabem Perder.........do not know how to lose

Skip to content

Não Sabem Perder.........do not know how to lose

Discuss any topic here
6 posts Page 1 of 1
User avatar pacheco

quero reclamar que minha base foi invadida por players da equipe do Tuzao, entraram com as portas fechadas, os veículos fechados e levaram para vende, tudo devido não saber perder, que graça tem jogar assim .......

I want to complain that my base was invaded by players of the team of Tuzao, entered with the doors closed, the vehicles closed and took to sell, all due not to know to lose, what grace has to play like this ......
User avatar Turazo

Hello @pacheco !
I'll be glad to upload the video of the battle (all of it with no cuts) for you and community to see it and so everybody can have their own opinion.

I'm really getting tired that every single time we (me and my friends) kill somebody or raid them, somehow we are all cheaters.

You killed my friend in chopper, we hunted you.... Is that easy! Don't expect us to be idly when someone (don't care who it is) atack us... if you hit us, if you atack us... WE'LL GO TO GET YOU! CRBF have played like this since always, we WON'T RUN from anyone. Anybody who has confronted us in the past can tell you and confirm this.

I'll upload the video link here and also in the Gallery Forum today. Hope you have time for it, it's about 35-40 minutes without editing. Please watch it all.

After seeing it, we'll talk again and if there's anything you want to tell my friends and me, then, we'll be glad to hear it. :P ;) ;) ;)

Note: I really hope you understand some Spanish so that you can hear us planing every move and spoting you every time you guys moved.

...
...
...
Olá @pacheco !
Ficarei feliz em fazer o upload do vídeo da batalha (tudo isso sem cortes) para você e a comunidade para vê-lo e assim todos podem ter sua própria opinião.

Estou realmente ficando cansado que cada vez que nós (eu e meus amigos) matamos alguém ou o incitamos, de alguma forma somos todos trapaceiros.

Você matou meu amigo no helicóptero, nós o caçamos ... Isso é fácil! Não espere que estivéssemos ociosos quando alguém (não se importe com quem é) ataca-nos ... se você nos atacar, se você atacar-nos ... VAMOS OBTER-NOS! O CRBF jogou assim desde que sempre, NÃO TEREMOS RAU de ninguém. Qualquer um que nos confrontou no passado pode dizer e confirmar isso.

Vou carregar o link de vídeo aqui e também no Fórum da Galeria hoje. Espero que você tenha tempo para isso, é cerca de 35-40 minutos sem edição. Por favor, veja tudo.

Depois de ver isso, vamos conversar novamente e, se houver algo que você queira contar aos meus amigos e eu, ficamos felizes em ouvir isso. : P;););)

Nota: Eu realmente espero que você entenda algum espanhol para que você possa nos ouvir planejando cada movimento e apressando você toda vez que vocês se mudaram.
User avatar pacheco

perfeito aguardo o vídeo ''''''''
User avatar Turazo

Fri Jan 19, 2018 10:06 ampacheco wrote:
perfeito aguardo o vídeo ''''''''
It's coming.... ;) ;) ;) ;) ;) uploading already, but my upload connection is not very fast.

...
...
...
Está chegando ....;) ;) ;) ;) ;) carregando já, mas minha conexão de upload não é muito rápida.
User avatar Turazo

Please visit the following link for video:
viewtopic.php?f=17&t=1380
User avatar pacheco

kkkkkk, já vi o videos, quem é o adm do server, quero ajudar .......
6 posts Page 1 of 1